.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجتماع بزرگ هیئت های مذهبی ساری برگزار شد

شمال نيوز- برای نخستین بار و به صورت نمادین، هیئت های مذهبی مرکز مازندران در صحن بزرگ امامزاده یحیی (ع) ساری گردهم آمدند.

هیئت های مذهبی مستقر در مرکز استان با حضور در صحن امامزاده یحیی (ع) ساری، شور و حال خاصی به فضای شهر در روز تاسوعای حسینی بخشیدند.

اجتماع هیئت های مذهبی مرکز استان از آغازین ساعات صبح شنبه چهارم آذرماه آغاز و تا اقامه نماز ظهر تاسوعا به امامت آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه یافت.

این اجتماع هیئت های عزاداری شهرستان ساری در صحن توسعه یافته امامزاده یحیی ساری با نوحه خوانی مداحان و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت صفای وصف ناپذیری در فضا ایجاد کرده است.

مهدی عبوری، شهردار ساری با اشاره به تعریض خیابان صحن امامزاده یحیی توسط شهرداری ساری، گفت: این اقدام شهرداری مرکز استان در راستای جمع کردن هیئت های عزاداری شهرستان در یک مکان بوده است.

وی بیان داشت: شهرداری ساری برای ساماندهی فعالیت هیئت های عزاداری و مذهبی برنامه های ویژه ای دارد و قصد دارد با مناسب سازی اماکن مختلف ساری، نسبت به تامین فضاهایی برای برپایی مراسم های دینی و عزاداری شهروندان و هیئت های مذهبی فراهم آورد.

عبوری افزود: معرفت شناسی و بصیرت افزایی مردم ولایی این منطقه نشان می‌دهد که همواره در همه برنامه‌های آئینی حضوری گسترده و توام با شور و شعور دارند.

وی بیان داشت: مردم ولایتمدار شهرستان ساری  با حضور گسترده همراه با فرزندان خردسال و بزرگ خود استقبال بسیار خوبی از این مراسم کردند و عشق و ارادت خود را نسبت به ابوالفضل العباس ابراز داشتند.

شهردار ساری گفت: عشق به مکتب سید الشهدا یک حقیقت جاودانه و عاشقانه همراه با معرفت است که هرگز فراموش نخواهد شد./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.